Metin2-Cheat

Cheaty,Boty,Poradniki niech gra będzie prosta!!!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Index
  •  » Dodatki
  •  » Postacie W Metin2 (Kim grać jaką magie wybrać?)

#1 2010-12-04 16:46:09

Vegas

Administrator

4675173
Zarejestrowany: 2009-11-20
Posty: 2147483647
Punktów :   -2 

Postacie W Metin2 (Kim grać jaką magie wybrać?)

W tym poradniku zaprezentuje i opisze dokładnie krok po kroku postacie w grze Metin2 a więc do dzieła.

Od 5 poziomu można wybrać dwie dostępne moce. Po zdobyciu każdego następnego poziomu postać otrzymuje 1 punkt umiejętności, który może przydzielić do pięciu lub sześciu czarów. Jeżeli jakaś umiejętność osiągnie poziom 17 może starać się o podniesienie umiejętności do poziomu Master. Szansa wzrasta o 25% aż do 20 poziomu gdzie szansa wynosi 100%. W przypadku nie wejścia już na 17 poziomie wielu graczy stosuje opaskę zapomnienia, która przywraca jeden punkt danej umiejętności. Jeśli chcemy zmienić moc musimy pójść do staruszki i zapłacić pewną ilość yang. Otrzymujemy wtedy wszystkie wydane punkty umiejętności (punkty zdobyte za pomocą ksiąg umiejętności nie liczą się). Po osiągnięciu tego poziomu, aby ulepszyć umiejętność trzeba użyć Ksiąg Umiejętności. Z każdym poziomem potrzeba o jedną księgę więcej. Czytanie księgi nie zawsze daje efekt a w przeciągu 24 godzin można przeczytać 1 księgę. Istnieją również instrukcje, które dają o wiele większą szansę podniesienia poziomu umiejętności. Po poziomie Master 10 następuje poziom Grand. W sumie, aby zakończyć poziom Master potrzeba 55 pomyślnie przeczytanych ksiąg. Po osiągnięciu poziomu G, aby ulepszać umiejętność potrzeba kamienia duchowych i sporej ilości rangi. Na każdy poziom przypada 1 kamień duchowy i o 500 rangi więcej na każdy poziom. Tak jak w przypadku ksiąg umiejętności użycie kamienia duchowego nie zawsze daje efekt. Jeśli ulepszenie się nie powiedzie tracimy tylko połowę potrzebnej rangi. Po osiągnięciu poziomu Grand 10 i wydaniu 275000 rangi umiejętność wchodzi na najwyższy poziom - Perfect. Po osiągnięciu poziomu P nie można już ulepszać umiejętności.

Wojownik
http://gra-metin2.cba.pl/metin/warrior2.jpg
Jest postacią głównie ofensywną, potrafi używać broni dwuręcznych oraz mieczy jednoręcznych. Dla początkujących najlepsza klasa postaci. Jest niezwykle prosty i łatwy do gry. Charakteryzuje się dużymi obrażeniami fizycznymi.
- Ataki wojowników body mają kontaktowy charakter. Body skupia się na jak największych obrażeniach. Duże obrażenia i szybkość sprawiają, że body przyciąga nowych graczy.
- Moc umysłu (Mental) - w przeciwieństwie do body skupia się bardziej na defensywie niż ofensywie. Mental również potrafi osiągnąć wielki dmg, ale jego atutem jest potężna ilość obrony.

Ninja
http://gra-metin2.cba.pl/metin/ninja2.jpg
Korzysta ze sztyletów, łuków, a także jednoręcznych mieczy. Podczas nauki swoich umiejętności ninja uczy się także zatruwania przeciwników.
- Umiejętność zabójcy (Dagger) - walczy niezwykle szybkimi sztyletami. Gdy osiągnie najwyższy stopień umiejętności jest nie do pokonania w ciągu pierwszych 5 sekund walki. Jego czary łatwo zatruwają przeciwników.
- Umiejętność łucznictwa (Archer) - jego główną bronią jest łuk. Posiada bardzo silne czary atakujące z dystansu. Warto dodać, że ta postać ma największe szanse w umiejętności na zatrucie przeciwnika. Jego czary łatwo zatruwają przeciwników.

Sura
http://www.metin2.biz.pl/images/sur.jpg
Wojownicy, którzy uzyskali magiczne zdolności po wyhodowaniu na swej ręce demonicznego nasienia. Używają mieczy jednoręcznych, nadrabiają jednak tą stratę mocnymi czarami ofensywnymi i defensywnymi. Jest to postać przejściowa między wojownikiem a szamanem.
- Czarna magia (Black Magic) - bardziej szaman niż wojownik. Skupia się na silnych, ofensywnych czarach dystansowych. Postacią tą trudniej jednak zdobywać doświadczenie. Sura Czarnej Magii jest niezwyciężony w eksterminacji innych postaci
- Magia broni (Weapon) - bliższy wojownikowi niż szamanowi. Ma silne, ofensywne czary kontaktowe. Skupia się na zadaniu obrażenia jak największej ilości przeciwników, z czasem również znacząco podnosi swe umiejętności defensywne.

Szaman
http://gra-metin2.cba.pl/metin/shaman2.jpg
Używa dzwonów i wachlarzy. Wspomaga innych graczy magią błyskawic lub smoka. Potrafi pomagać innym klasom podczas walki czarami wspomagającymi, co nie znaczy, że sam nie może ich użyć
- Magia boga smoków (Dragon) - posiada potężne zaklęcia boga smoka pozwalające niszczyć duże grupy potworów, specjalizuje się atakami ognistymi. Główną siłą tej profesji są buffy - czary wspomagające, jak Pomoc Smoka (szansa na krytyczny cios), Błogosławieństwo (odporność na ataki fizyczne), czy Odbicie (szansa na odbicie ciosu w stronę wroga)
- Magia natury (Healer) - bardziej wyspecjalizowana w walce podobnie jak dragon, jednak skupia się bardziej na PvP(pojedynkach). Posiada ataki dystansowe i - jako jedyna - możliwość leczenia.Jest nią trudniej expić jednak traci się mniej potów. Z powodu umiejętności "Leczenie" postać tę często zapraszają do grup. Leczenie również potrafi uleczyć negatywne bonusy takie jak: otrucie, spowolnienie, czy płonięcie. Postać ta posiada również czar zwiększający szybkość poruszania jak i czarów

By Kruku120/Kanał YouTube Kruku120:http://www.youtube.com/user/kruku120?feature=mhum


http://img703.imageshack.us/img703/4205/cooltext485260232.gifhttp://r9.fodey.com/2135/b9ecf2f408ef43d09224820458309135.0.gif

Offline

 
  • Index
  •  » Dodatki
  •  » Postacie W Metin2 (Kim grać jaką magie wybrać?)

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Zdarzenia poza przedszkolem korona pełno ceramiczna